събота, ноември 01, 2008

Evil



Аз бях неизбежното зло за теб.
За да разбереш, че любовта не e
чувство на хартия и се отстоява,
независимо от норми и стереотипи.
От хорски хули и престара суета...
Аз бях нужното зло и за себе си.
За да науча, че мъждука някъде
и безсмислена обич, разрушаваща
с утопията си, даде ли й се път
да избуи като самакитка. В душата...
Почти тривиално. Но как да избера
от по-голямата злина по-малката,
като нямам насреща коректив?!
Затова реших. Допълнително
си откраднах зло от теб и прибавих
отрова от своята. Достатъчно силна,
за да погълне всичките ми страхове
и вселени. И достатъчно умно зло,
за да оцелява въпреки всичко. Като
изсконен закон. Успях да съединя
тези злини и се превърнах в Evil.
Грозна и отчуждена като крипта...
Сега вече мога да те забравя,
подменяйки оная част - ахилеса
туптящ, за вейнат от вятъра прах.

10.03.2008

Няма коментари: