сряда, септември 30, 2009

Дочут слух



някъде бях чула
на някой премъдри мислител
великата мисъл, или може би
съм я прочела в погледа ти, по устните,
които знаят как да пишат по кожата ми приказки, мълчейки,
или вероятно съм я видяла на улицата, в метрото,
на работното място, където винаги ходя
с минижуп и плътно прилепнала риза с разкопчано горно копче,
в което се концентрират похотливите погледи на колегите ми,
че мъжете флиртуват с жените, прекарвайки задължително
през главата си идеята за секс, като чукането с обекта на флирта е диво,
смесено с много пиячка, хубав минет и за десет – мацката
винаги казва какъв невероятен жребец е той, как тялото й
се е топило в умопомрачителен екстаз под грубите му ласки и че
това е най-хубавото й чукане досега, простенвайки отново в ухото му,
докато за жените – Пандори с леопардови стойки и ненаситни погледи,
впити на друго място, или просто самотни укротени хиени,
представящи се за млади и сочни блондинки по сайтовете, които
бършат сълзи с престилките си, докато готвят лучена супа
и жулят евтино вино, или припадат по поредната турска сапунка
от осем вечерта, флиртът е изкуството да съблазняваш с чувство,
без да влагаш никакво чувство, сиреч – раздават го актриси
от някой касов Холивудски филм, в който мъжете са само статици –
мадамите играят и мъжките, и женските роли,
а режисурата и сценарият не са ничии други, освен техни, за което
ще получат трънен „Оскар”, когато се преселят в Райските селения
и премитат на Господ чертога, навили ръкави и нагазили до коляно в водa...
абе амиго, в какъв свят живеем, моля те – вдигни щорите и пусни
слънцето да разходи лъчи по недосъбуденото ми тяло,
докато ти ми правиш кафе и препичаш филийки,
а аз ти обещавам, че тая вечер ще го играя примерна
и изобщо, ама изобщо
няма да флиртувам с теб

28.09.2009

Няма коментари: