вторник, октомври 28, 2008

Послушна

Прибрах се директно вкъщи, без да се отбивам никъде, и се захванах на приготвям вечерята. Последните дни бях много напрегната, не се хранех добре и имах смущения със съня. Отидох на преглед при джипито ми. Каза ми, че не страдам от нищо, но ме посъветва да наблягам на нисковъглехидратната храна, да избягвам стреса и да не консумирам известно време алкохол. Възнамерявах безусловно да изпълня лекарските напътствия. Нахраних се добре, изкъпах се и се приготвих да си лягам. Но умората и стресът още обитаваха тялото ми и една идея бързо окупира мислите ми. Усмихнах се лукаво. Станах от леглото и се запътих към хладилника, откъдето извадих бутилката и я опрях о бузата си. Студенината мигновено обхвана цялото ми тяло, което потръпна от удоволствие. Седнах на канапето и се отпуснах. Отвинтих капачката, попих с ноздри аромата и изсипах в шепите си от пенливата течност. Разстлах я върху глезените на краката си и с отмерени кръгови движения я разнесох нагоре към прасците. Продължих бавно към колената, минах по продължението на бедрата и се спрях за миг в края на външната им страна. Оттам нагоре стигнах до ниската част на корема си. Бях се отпуснала съвсем и не мислех за нищо, отдала се единствено на насладата, която сама си доставях. Всяко мускулче, покрай което минаваше ръката ми, тържествуваше заедно мен и се покоряваше безропотно на ласките ми. След като си намасажирах добре корема, се насочих нагоре по извивката на тялото си и стигнах до гърдите. Те ми се усмихваха закачливо и поклащаха предизвикателно под напора на ръцете ми като два добре узрели домата, подканващи да бъдат откъснати. Накрая стигнах до шията и след като обходих и нея старателно, завинтих капачката на шишето и го прибрах отново в хладилника. Знаех си, че няма нищо по-релаксиращо и тонизиращо от течния ми лосион за тяло, за след баня. Когато се успокоих напълно, си легнах и заспах с щастливата мисъл, че от утре няма да съм сама.

2006 г.

Няма коментари: