понеделник, октомври 27, 2008

Картина


"Аполон и Дафне", Джовани Бернини

нарисувай ме гола в мислите си
как обяздвам расов жребец
пък бил той пурпурен като коня на Водкин
нека само парче атлаз покрива косите ми
спиращи полъха на вятъра
да не навлиза брутално между тях
докато препускам с коня по неокосени треви
забиващи до кръв стръкове в хълбоците ми
ревнуващи от възбуденото животно с разширени зеници
пръхтящо от бързия галоп и от топлината на тялото ми
нарисувай ме неземно красива
с поглед отправен в бъдещето
с коси по-буйни от водопад
спускащи се непокорно по раменете ми
и покриващи гръдта ми
настръхнала от нощния хлад
с устни като червено авокадо
вкусили и от греха и от любовта
но ненаситни да получават още и още
със снага като пъргава кошута
жадуваща да бъде уловена от преследвача си
та да ми завидят Афродита, Хера и Атина
изпаднали в транс от сластния си танц
навързани в любовен възел с обща огърлица
а Кранах, ван Дайк и Рубенс
да видят в твое лице огромна заплаха
нарисувай ме като Мона Лиза
но по прозрачна тениска и дънки
държаща ученически бележник в ръка
а загадъчната усмивка
породила десетки спорове
замени с предизвикателна
извайвай ме мислено като Дафне на Бернини
като към уплашения й поглед от появата на Аполон
прибави скрит копнеж
надничащ от ъгълчетата на устните й
та коя жена дори улучена от оловна стрела на Ерос
би устояла на изумително красивия бог
излъчващ и сила и много секс
а дали бодиартът не е по-екстравагантен израз
на твоето влечение към мен

16.10.2007 г.

Няма коментари: