понеделник, октомври 27, 2008

Одалиска



сънувах странен сън -
в него се виждам като одалиска
облечена само в няколко капки мускус

пухкави възглавници ме обгръщат похотливо
през кръста със сатенените си ръце
а ефирен копринен чаршаф
се вие като змиорка между бедрата ми
и гъделичка петата на левия ми крак –
там където най-много обичам

хубаво ми е така -
предразполагащо
а във въздуха се носи миризмата на кафе
дискретно примесена с тази на шербет
и моята собствена възбуда

кожата ми разтваря порите си докрай
за да поеме тласъците на среднощния вятър
бракониерстващ през тюлените завеси
и играещ си със зърната на гърдите ми

устните ми нашепват твоето име
а разширените ми от насладата зеници
фокусират силуета ти –
как вървиш през арабската пустиня
към мен

дочувам стъпките ти
усещам присъствието ти
дъха ти
който ме докосва по рамото
и примирам от това удоволствие
целуваш ме по бузата и се събуждам

във своята стая съм -
във леглото си
навън беснее страшен вятър
стържещ пантите на отворения прозорец
а в краката ми се настанява котката
облизала ме по лицето

ставам и затварям прозореца
лягам си пак
в просъница долавям
тъжните звуци на арабска тамбура
и мелодичен женски глас
зовящ cкъпи върни се при мен

01.10.2007

Няма коментари: