понеделник, октомври 27, 2008

To one Gamer

правиш ми се на неустоим honey
играеш го hard & strong с разни девойки
с мен също – жената от сънищата ти
която нощем те яхва като мустанг
на мотора ти – мощен и лъснат звяр -
твоята гордост с която гониш фустите
демонстрираш сила и секси излъчване
за да заведеш избраната мадама на бар
там поръчваш бърбън и шам фъстък
а после се въргаляте в някой хотел
на фона на силно приглушена светлина
изявяваш се като същинско торнадо
за което си търсен месеци наред
а ти пориш вълните с нови русалки
на Deep Purple & Lenny Kravitz
но аз няма да те търся cowboy –
няма да е нужно – ще ти се фръцна
като някоя снобарка и ще чакам
наркозата която влях във кръвта ти
докато опъваше докрай тетивата ми
а аз те хапех по устните и дращех
гърба ти до сигнално-червено
да те доведе отново отмалял при мен
за да те водя като кученце за носа
както си поискам – no doubt

30.01.2008

Няма коментари: