понеделник, октомври 27, 2008

Господарка



с тока на ботуша си притискам
с леки въртеливи движения
желанието си до слънчевия ти сплит

дишаш тежко ароматна пот
се стича по тялото ти
погледът е замъглен

искаш ме груба и безжалостна

в тоя филм вече сме участвали
възбуждаш се от играта ни
с която се забавлявахме

аз съм господарката
а ти робът
молещ за пощада

сега е различно
сега е за последно
и ти го знаеш

задържаш сетива върху
всичко мое ръцете ти са вързани
за таблата на леглото

не мога да устоя
сърцето ми сякаш се разкъсва
дивото у мен преобладава

разбъркал за пореден път
ясното ми съзнание миловидно
се усмихваш в безпомощна поза

мислиш че си спечелил

удрям ти звучен шамар
от което усещам как
всяка твоя фибра се напряга

стенеш тихо но не те чувам
станала съм безмилостна към теб
обръщам се с гръб и си излизам

искам аз да съм робинята

19.01.2008

Няма коментари: