понеделник, октомври 27, 2008

Обичам те

искам да се кача на Покрива на света
където въздухът е разреден и притиска слепоочията

където природата е върховен Господар
а човек – по-нищожен и от мравка
където мога да докосна с пръсти небето
а от облаците да ти изплета дебел шал за зимата
и оттам да извикам с пълно гърло обичам те
додето нещо остро се вреже дълбоко в дробовете ми
с ледената студенина на безпощаден кинжал
възнегодувало от моята дързост да крещя на Бог
а очите ми се насълзят от болка и обида
стиснали за секунди гърлото ми
но успяло да възпроизведе вик
отлетял в космоса да звучи като поздравление
заедно с Валя Балканска и Бранденбургския концерт на Бах
представяш ли си вечер
когато звездите изгреят на небосклона
вместо да ти показват Млечния път
Голямата и Малката мечка
да ти нашепват завоалирано
обичам те обичам те
и този нежен като повей шепот
да ти напомня на тъжен вой на върколак
срещу края на поредната кръгла луна
а сутрин слънцето вместо с лъчите си
да те буди с моето топло обичам те
рисуващо по лицето ти като живописец не друго
а устните ми - меки и горещи
жигосващи те с печата си за собственост
научили се от теб и да проклинат и да боготворят
но никога признаващи вина
за да може един ден когато ме няма
да бъдеш сгряван от моето обичам те
оживяващо пред теб като на кино
да те милва и утешава в трудни моменти
когато си самотен и копнееш да споделям нощите ти
дотогава няма да ми омръзне да ти повтарям че те обичам
но дали ти няма да се умориш да го слушаш някой ден

01.11.2007 г.

Няма коментари: